نمایشگاه مشق هنر ۷ با موضوع «دستاورد دانشجویان معماری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر در نیم‌سال دوم ۹۸ ـ ۹۹» به سبب شیوع بیماری کووید-۱۹ در فضای مجازی برگزار شد.

نمایشگاه مشق هنر

۰۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰ کد : ۳۷۵۰ در دانشکده چه می‌گذرد؟
تعداد بازدید:۵۷۸

نمایشگاه مشق هنر ۷، دستاورد دانشجویان معماری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر در نیم‌سال دوم ۹۸ ـ ۹۹، که به سبب شیوع بیماری کووید-۱۹ در فضای مجازی برگزار شد، در محیط نمایشگاه مجازی آرت‌استپز، به صورت مجازی برگزار شده است. در این نمایشگاه آثار دانشجویان آتلیه ترکیب ۲ (درس‌های مقدمات معماری ۱، بیان معماری ۱، هندسه مناظر و مرایا)، طراحی معماری ۱، طراحی معماری ۳، طراحی معماری ۵، و طرح نهایی مقطع کارشناسی و آثار دانشجویان طراحی معماری ۲ مقطع کارشناسی ارشد معماری در محیط شبیه‌سازی‌شده از دانشکده معماری و شهرسازی در پردیس باغ ملی به نمایش گذاشته شده است.

اجرای نمایشگاه در فضای مجازی بر عهده آقای مهندس علیرضا فیاض، پژوهشگر دوره دکتری معماری دانشگاه هنر بوده است. گروه معماری امیدوار است که این نمایشگاه بتواند در دست‌یابی به خواست‌های آموزشی و پژوهشی خود موثر باشد و در آینده با استفاده از تجربه به دست آمده، به نتایج بهتری در این زمینه دست یابد. استفاده از امکان نمایشگاه مجازی می‌تواند در برداشتن محدودیت زمانی نمایش آثار دانشجویان موثر باشد. امیدواریم در صورت موفقیت این تجربه، با همکاری سایر گروه‌های آموزشی، باری دیگر نمایشگاه مشق هنر را با حضور آثار همه دانشجویان گروه‌‌های پنج‌گانه دانشکده و در صورت امکان سایر دانشکده‌ها برگزار کنیم.

نمایشگاه مشق هنر ۷ شامل دو بخش است که با کلیک بر عناوین می‌توان از آنها بازدید کرد:

بخش اول     بخش دوم

 

برای ارتقای نمایشگاه در نیم‌سال‌های آینده، می‌توانید نظرات خود را با کلیک کردن بر روی متن با ما در میان بگذارند.

 

برای دریافت پوستر و راهنمای نمایشگاه کلیک نمائید.