موفقیت دانشجوی دانشگاه هنر ایران در چهارمین مسابقه طراحی غرفه

۰۹ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۶ کد : ۶۴۱۶ در دانشکده چه می‌گذرد؟
تعداد بازدید:۱۵۲
ساجده ایرانمنش دانشجوی مهندسی معماری دانشگاه هنر ایران موفق به کسب مقام منتخب داوران در چهارمین مسابقه طراحی غرفه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در تهران، ساجده ایرانمنش دانشجوی کارشناسی  مهندسی معماری ورودی ۹۹ دانشگاه هنر ایران موفق به کسب مقام منتخب داوران در چهارمین مسابقه طراحی غرفه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران ۱۴۰۳ گردید.

این مسابقه در دو مرحله انجام گردید در مرحله نخست تعدادی از طرح ها انتخاب و برای جلسه دفاع در مرحله دوم دعوت شدند. در مرحله دوم طرح ها با بررسی جزئیات بیشتر جهت ارائه به داوران آماده شدند. منتخبان باید از قابلیت اجرایی طرح، مفهوم طرح، طراحی سیستم ارتباط با مشتریان و الزامات ارائه شده دفاع می کردند.

از جمله معیار داوری طرح ها می‌توان به این موارد اشاره نمود: خلاقیت، برآورده کردن فضاهای درخواستی، در نظر گرفتن هویت سازمانی، ارتباط مناسب با بازدید کنندگان، قابلیت ساخت با مواد سبک و ارزان و ... با توجه به توضیحات ایشان در این طراحی غرفه ها به صورت یک حجم کلی یکپارچه درنظر گرفته شده اند که چشم مخاطب را در طول مسیر نمایشگاه با خود همراه کرده و با ایجاد انگیزه برای ادامه مسیر این امکان را برای او فراهم می کند تا تمامی محصولات را مشاهده نماید.

موادسازنده که در طراحی این غرفه ها به کاربرده شده است، تماما از جنس نئوپان بوده تا هم در مدت زمان محدود نمایشگاه قابل اجرا باشد و هم بتواند در رنگ ها و بافت های مختلف به کار برده شود.