مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشکده معماری و شهرسازی برگزار شد.

۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱ کد : ۲۸۹۷ در دانشکده چه می‌گذرد؟
تعداد بازدید:۲۲۳۰

مراسم تکریم و تقدیر از دکتر علیرضا مستغنی، رئیس سابق دانشکده معماری و شهرسازی و نیز معارفه دکتر سید‌بهشید حسینی، سرپرست جدید این دانشکده، در روز دوشنبه مورخ 22/مهر/1398 از ساعت 15 لغایت 17/30 در سالن اجتماعات دانشکده در پردیس باغ‌ملی برگزار گردید. در این مراسم علاوه بر اعضای هیأت‌علمی دانشکده، همکاران غیر عضو هیأت‌علمی و نیز تعدادی از مدرسان مدعو نیز حضور داشتند.

در مراسم مذکور که با حضور رییس دانشگاه، دکتر سلطانی برگزار گردید، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، "گزارش عملکرد" دوره ریاست دکتر مستغنی به تفصیل و با نمایش پاورپوینت ارائه گردید. این گزارش عملکرد در واقع میزان تحقق بخش‌های مختلف برنامه ارائه‌شده توسط ایشان را که در آغاز به کار دوره ریاست‌شان ارائه کرده بودند، مشخص و روشن نمود. گزارش یاد شده که ظرف 50 دقیقه ارائه شد، حاوی نکات ارزنده‌ای در کارنامه فعالیتی دانشکده معماری و شهرسازی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، پرسنلی و تشکیلات سازمانی، عمرانی و تعمیراتی، آزمایشگاهی و ... بود که برآمده و متکی بر برنامه و طرح راهبردی مصوب دانشگاه و برنامه‌های قانونی فرداست و مورد عمل در دانشگاه هنر بوده است.

 پس از ارائه این گزارش عملکرد، ریاست دانشگاه به ایراد سخن پرداختند و با اشاره به گزارش ارائه‌شده ضمن تقدیر از زحمات چشمگیر  دکتر مستغنی، گزارش ایشان را الگوی ارزنده‌ای برای سایر بخش‌های دانشگاه برشمردند که می‌تواند گویای عمل بر اساس برنامه‌ریزی و گویای کاری سازمانی و هماهنگ با حوزه‌های مختلف دانشکده محسوب شود.

در ادامه برنامه، از رؤسای پیشین دانشکده در سنوات قبل دعوت گردید تا در مراسم صحبت کنند و به ترتیب  دکتر ریما فیاض، دکتر مصطفی کیانی و دکتر ناصر برک‌پور، ضمن تشکر و تقدیر از زحمات دوره دکتر مستغنی نکات مهمی را در باب مسائل دانشکده مطرح نمودند. در انتهای برنامه و پس از صحبت تنی چند از همکاران، لوح تقدیری که به امضای اعضای هیأت‌علمی رسیده است، توسط رؤسای پیشین دانشکده به دکتر مستغنی اهداء شد.

شایان ذکر است که مراسمی در جمع کارکنان غیر هیأت‌علمی دانشکده نیز ساعتی قبل از این مراسم، با حضور  دکتر مستغنی و  دکتر حسینی، برگزار گردید.

عکس : منیر طهانی